Monday 23 October 2017

Bedak Miami Bagus Ke Forex


Aku sondaggio blog blog. suggerimenti costituiscono untuk yang kulit Jenis berminyak. mesti Pakai fondazione yang berminyak. hmmm. AKU gioco di parole provare jadikan Minyak Rose E sebagai minyak ASAS sebelum sapukan fondazione. fondazione yang AKU gunakan Naturactor (kod 140 141). beli ON9 dari FB Naturactor amp Comestic. Bedak Pulak AKU Pakai Miami Jenis polvere (tak ada fondazione). Bedak nie Pulak beli Dekat Cosway je. Jadi masa cena tu compongono Nampak Ger liscia. Tahan sampai Tengah Malam. Hmmm. entah macam mana adik aku aku suruh Jadi MAK Adam dia Pulak masa dia bertunang baru2x nie. waaahahaha. AKU Jenis yang sememeh. sebab kulit Muka tak Cantik. tak compongono gioco di parole. masa keluar jalan2x je Baru tepek Bedak. Wahaha. Haru di buatnyer kena compongono kan si busu Nieh. Nampak tak Muka yang berbaju rosa berkilat-Kilat. Nampak Segar. Kesan dari penggunaan Minyak Rosa E (yang pingmentasi untuk) di tampal dengan Naturactor dengan cara dap dap, kemudian beruskan Bedak Miami. tempek Pulak Bedak Pixy untuk Lebih putih Secara dap dap Lagi. Make up nie Tahan ke sehingga selesai Habis kenduri. Alhamdullillah busu Nieh Suka dengan compongono Nieh naturale. Gambar nie dari fotocamera Kawan Dier. Kabur. putih2x gambar sebab Nampak baju APA semua Jadi putih2x Ger. hmmm. tak ada stok gambar. sebab semua gambar Dalam tangan adik aku. Sebelum Nieh compongono cugino kan masa dia Kawin. dah ada Anak 2 orang dah cugino sull'Unione europea. compongono jugak naturale. Macam tak percaya Pulak AKU dok compongono orang. Kembang Montot kena Puji dengan kawan-kawan adik aku. compongono Cantik. naturale. kena dengan adik AKU yang Suka rosa sull'Unione europea. Nanti nak Belajar yang ombreggiatura kat tulang Dagu dengan hidung Pulak. supaya Muka Nampak bujur dan hidung Nampak mancung. ngeee. Akan aggiornamento gambar primo piano sikit, bile dah ada gambar. Naturactor (di prezzo dulu2x) di prezzo sekarang RM 60.00 Two Way Foundation di prezzo anggaran sahaja tak tepat. sebab ada yang sconto dah kena. macam kat Watson hari tu sconto Tengah. Kalo kat Luar Lagi Murah kalau tak salah. Lepas tu yang Cosway, di prezzo Ahli Murah sikit berbanding di prezzo yang Bukan Ahli. tempo di promozione ada di prezzo Jadi Lagi rendah. contah Cipria punya di prezzo promozione bila ada bersamaan RM 14.50. untuk sesiapa yang tak Jadi Ahli, TAPI NAK Beli Barang Boleh je guna non Ahli NN. ngeeee. tak mahal Jadi Ahli. RM30.00 je 1 tahun. ha. 1 gambar sikit chiaro. dah macam compongono Pengantin dah. Cantik Ger. lisciare dan berseri. Collegamento untuk Produk Miyami naturale, Flawless Beauty Yang atas Nieh dah tinggalkan kat adik. hmmm dia nak. adesss. dah berkenan. tak boleh Buat apa dah. Jadi Bagi AJE lah kat dia yang Nieh. Disebabkan Cipria dah Bagi kat adik. kena la beli Bedak yang Baru, Tanya-Tanya kat adik. dia kata OK. dia nak jugak Bedak Yang bidirezionale Fondazione. quota dengan adik. kebetulan promosi ada. beli satu 3 percuma. 1 Bekas jatuh Jadi di prezzo RM 16.40. haaa. beli. beli. Jangan tak beli. Yang Nieh GB Pakai pergi Kerja. wahhh. memang Chiudi cela-cela kat Muka. agak Tebal berbanding dengan Pixy punya Bedak compatto. Hmmm. kalau tak betul cara Pakai memang akan Nampak tak sekata dan tompok comot-comot. Cara GB Pakai, macam biasa, oleskan Minya Rose E Dulu Tipis-tipis kat kulit Muka, kemudian dap dap kan Bedak miyami NIH. ha. macam jer sull'Unione europea. Kalau GB Pakai untuk ke cena, kenduri Kawin ker. solo tambah Ger penggunaan naturactor. Di prezzo Miyami bidirezionale Fondazione Stati Prezzo RM 28.00 Tempo di promozione RM 21.90 Acquista 3 Free 1 - RM 65.70 Macam di mana guna Boleh Miyami Pernah kenal dengan sorang AWEK cun, dia Tengah Pakai compongono Dalam Kereta. kat Lampu semaforo gioco di parole boleh sempat compongono Lagi. haaa. dari situ la GB bertanya Bedak APA dia Pakai. Nampak cantik Ger Muka dia. Lagi 1, Dalam facebook ada yang kenalan Suka compongono lah Pengantin. orang cena pergi lah. dia yang condividere informazioni. tak Perlu susah2x. guna je Bedak Miyami. nie Gara-Gara nak pergi annuale mar cena Hari. GB memang tak sempat NAK Ke mana-mana untuk suruh orang compongono kan. sebab tekejar-kejar cari barang yang Belum risolvere untuk kenduri tunang adik GB. tue tue yang Tanya kakak. macam mana nak compongono yang semplice je amplificatore naturale. TAPI cantik tak Nampak cela kat Muka Sangat. Inizia dari Sini lah GB pun inizio Pakai Bedak Miyami. Commenta Bedak Pixy Pulak. Pixy yang Nieh GB Pakai dah ada Dekat 2 tahun kot. berkenalan dengan Pixy melalui adik GB. ngeh3x. adik GB Nieh Rajin compongono tebal2x. mar yang Tanya Dier Bedak aper Pakai. Nampak putih Lawa ajer. Bedak Nieh nipis Ger. tak setebal Miyami. Lebih kering sikit. TAPI jer Halus. lembut kat Muka. Gambar Sumber occhiali Lagi. Di prezzo Kat Watson amp Guardience Lebih kurang Ger. Nak Dekat RM 20.00. Ada sesiapa berminat ini untuk yang Jauh sangat presa dengan Cosway atau gioco di parole Tempat memang tak ada presa Cosway, kalau berminat boleh beli Secara linea dengan NN. Di prezzo prezzo membro ikut di prezzo dan tak lupa jugak tambah Kos penghantaran Secara pos laju. Mengenai Saya farfalle Doa Ayat 286, Sura Al Baqarah: Wahai Tuhan kami Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang Berat sebagaimana yang Telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami Janganlah Engkau pikulkan kepada kami APA yang kami Tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, Serta ampunkanlah dosa kami dan berilah Rahmat kepada kami. Lihat profil lengkap sayaWritten e digitando da Nadia il Venerdì, 14 gennaio 2011 Etichette: skincare Aku Selalu rasa Produk yang Murah, non davvero impressionante. Nak cakap impressionante boleh Fikir 100 kali. Mezzi biasa2 je la. Tapi aku cukup berpuas-hati la dengan biasa-biasa ni (sebab aku gioco di parole dah biasa Pakai Produk biasa2 prima ni). Nak Pakai Produk Mahal yang tak glemer2 tercapai Akal deknon. Tengok di prezzo fondazione Bobby Brown yang 30ml tu gioco di parole dah tersedu Secara spontan (tak Caya Tanya nana, dia gelak Tak hengat tengok reaksi AKU terhadap di prezzo fondazione tersebut). Tu baru fondazione, meh Kita tengok di prezzo Bedak compatto Pulak dia. Fuhhh silap2 boleh Parkinson Selama 20 Saat. Tengok di prezzo pun dah tersedurasa macam nak Parkinson, kalau Pakai macam mana plak kan, entah2 Simpan je Dalam Almari Buat pameran untuk Anak cucu sebab sayang nak Pakai. AH AH AH. Tapi polvere compatta kat bawah ni l'unico prodotto (setakat NI) yang aku guna yang membuktikan bahawa tak semestinya prodotto yang Murah maveles Tak. Dan Juga membuktikan Produk Murah può essere impressionante di credito pic così D: Come etichettato Aku nak Ajak kawan2 AKU yang Pakai bedakfoundation yang sama AKU linea dengan (di prezzo al di sotto RM30) untuk prova Bedak ni untuk tengok hasilnyaampbuat perbandingan dengan Bedak yang Korang guna. Harganya Dalam RM16.88 (Bekas Besar-ada Cermin) dan RM11 qualcosa (isian semulabekas Kecik-takde Cermin) boleh Cari kat WatsonGuardian kalau boleh cari sendiri sebelum Tanya jurujual maklum la Produk tak bape glemer sesetengah orang mana familiare. Silap2 Korang Tanya dia, diorang dengan Muka blur2 Jawab Apa tu Tak Jual la. hoh. Pe cerita Derr. Kasi AKU Jadi promotore part-time kat situ, AKU Akan promuovere Habis-habisan. LOL Bila dah provare tu, haaa tengok sendiri la perubahan Muka Korang sebelum dengan selepas. Dan bila applicare tu, tengok jugak consistenza dia (come la qualità quando si applicano immediatamente a ur faccia eceh parlando omputih tetiba), effetto untuk Yang Lebih maveles sila Pakai mosturizer Dulu dan pastikan mosturizer tu cukup kering prima apply. Dah SIAP sapu2 tu Perati Muka, ok tak Poi, Jangan lupa telek Muka Korang dopo 4-5 marmellata Pakai (kalau Pakai Pagi, tengah hari boleh provare Belek Muka). Tengok apa Beza La mia opinione è che, anche ARDORE Minyak yang terhasil Secara semulajadi Oleh Muka tu macam miscela ben dengan Bedak Pixy tu dan effetto Bagi bagliore. Berbeza dengan AKU pernah Perhati masa 4-5 Lepas marmellata applicare fondazione Maybelline (Terus basuh Muka sebab euwwww, capuk2 jadinya padahal mula2 Pakai ok je). Kalau berpeluh Jangan giro voi, basta tepek2 dengan Tisu je cukup (memang macam NI gioco di parole orang Buat kan bila Pakai powderfoundation compatto). Bla bla bla così via e così via. Jangan lupa Perati Muka tang ni. Saje kasi Korang Buat researchampperbandingan SKET kalau berkesempatan. Dulu2 tempo AKU Pakai, TAPI ignorano je Pasal sapuan2, la consistenza, la validità di pelle bla bla, TAPI sejak terpakai Maybelline yang mana Satu TAH tak ingat dan confrontare jugak dengan polvere compatta Maybelline yang aku Zaman tempo Pakai u Dulu, Baru AKU Tahu betapa specialnya Pixy ni. Dah la Murah, meglio tuh plak. Maybelline gioco di parole kalah ok. Tapi tester takde disebabkan, AKU terpaksa menempuh Pakai dua Kaler yang tak bape partita dengan kulit AKU sebelum Jumpa Kaler yang betul2 partita. Dulu AKU pernah kene Perli dengan kakak aku aku Pasal Pakai Pixy. Sebab prima tu kan AKU Pakai Pixy (sebab akak aku yang introdurre Bedak AKU kat ni) TAPI AKU ignorare Tang tekstur Bagai tu (tak perasan BAB2 Kualiti ni). Pastu Saje Pakai Maybelline. Akak AKU kata Aku tak Suka Maybelline, Bedak dia berdebu (Sambil Buat Muka Keji macam menjengkelkan. HAHA). Disebabkan AKU dah beli, aku pertahankanlah Biarlah aku Jawab. Bila Pakai eh eh tetiba Perati, eh Tak bestnya Kualiti dia quando applicato. Teringat kata2 kakak aku. Pastu beli Pixy Balik, Pakai poi Baru perasan betapa bestnya Pixy. Akak aku aku perasan Pakai Pixy balik Terus kene Perli Hai nadia, dah Pakai Pixy dah Mana Bedak Maybelline UAE tuuuu. Dah Buang sebab tak best. HAHAHA. Aku ingat nak Buat recensione nak cerita panjang2 TAPI last2 AKU biarkan je Dalam cartella Ms Word kat lappy. Nak recensione lebih2 nanti orang kata AKU gebangpropa Lebih in modo da provare sendiri lah ek D Aku recensione Buat Pendek je la eh Bila applicare kat Muka, AKU dapat rasa macam BB cream effetto Pakai (tak Gebang eh, AKU pengguna BB cream Dulu). Anche adik AKU pernah Tanya ada sekali tu Kau Pakai BB Cream ke angah padahal AKU Pakai Bedak Pixy ni je. Pakai Secara kering plak tu takde arco basah2 gioco di parole. E poi AKU pernah baca recensione kat forum (Bukan reviewtestimoni ALA2 macam Gelang AC MizalMLM eh) ada sorang pengguna MAC kata sejak Pakai Pixy ni dia tak Pakai MAC dah sebab dia rasa Lebih kurang setanding je kesannya (LOL. E ') jimat pun poi jimat . Sangat jimat Ada sorang Lagi kata bila Pakai, dia rasa macam Pakai Produk mahal2 (diametro dah pernah Pakai dari tipo Mahal sampai la ke Murah). Aku tak pernah Pakai Produk mahal2 così AKU Tak Tahu la camne effectnya. hahah. Sebab tu bila nana minta BB Cream AKU (AKU Baru Pakai tak sampai 12) AKU senang2 je bagi dia gratuitamente (Sambil olio detergente berkata beli sendiri eh AKU tak di alimentazione). Selalu AKU tak kasi sesuka hati Derr. Sebab BB Cream kene olio detergente bersihkan Pakai prima pencuci Muka biasa manakala Bedak compatto ni bersihkan Pakai pencuci Muka biasa gioco di parole cukup dah. Buat apalah bersusah-payah bila effectnya seakan-akan sama. LOL. Effetto collaterale: Bedak ni mite. Macam takde effetto je aku tengok. Akak AKU Pakai bertahun-tahun Ger ok. Takde plak jerawat2 Bagai. Aku Pulak, Selalu tempo2 ehem ehem tumbuh jerawat Dua Tiga bijik berwarna Merah yang mengganas TAPI ultimamente takde la plak (ke sebab effetto Pakai Toneramp idratante TFS LOL). ps: Untuk mengelak terbeli Produk tiruan, meglio beli Kat WatsonGuardian. Tapi kakak AKU selamba je beli kat Kedai Jamu takde plak Pape effetto. Nasib dia beli yang btul2 ori kot. ps: Yang Pasti, Bedak ni Buat AKU dah tak Pandang jenama2 dah rimasto. Soprattutto Maybelline. LOL. Maybelinne Lagi. Maybelline Sian. Tapi gel eyeliner Maybelline tetap migliore. Ciao ciao ciao. psss: Tapi ada yang kata Pixy ni Lebih kurang dengan jenama Miyami (Produk Cosway, tipo2 Murah jugak). Ada Yang kata Pixy Lagi Bagus ada yang jugak kata Miyami Lagi Bagus, dua2 TAPI società ni satu. Aiyakkk. Camne tu Tapi sebab Miyami Hanya Boleh dapat kat Cosway Sahaja berbanding dengan Pixy yang boleh didapati dengan Hanya terjah mana2 cawangan WatsonGuardian (Mesra Alam gituuuu), in modo da rimanere dengan Pixy je la setakat ni. hehehe ..

No comments:

Post a Comment